مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-15اقتصادي

دروازه عتبات| استقرار 6 جایگاه سیار سوخت در ایام اربعین


مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایلام گفت: 6 دستگاه جایگاه سیار سوخت جهت استقرار در مکان هایی که توسط کارگروه کمیته زیرساخت اربعین استان مدنظر قرار داده تهیه شده است.

- چاغروندی مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اربعین یک موضوع ملی و اتفاق مهم در استان ایلام است که به منصه ظهور درآمده و باید هر دستگاه یا گروهی به عنوان خادم الحسین (ع) در این راه برای ارائه خدمات به زائرین اهل بیت (ع) پای کار آمده و آماده خدمت رسانی در این زمینه باشد.

وی افزود: با توجه به حجم گسترده زائرین که امسال برای استان پیش بینی شده در همین راستا شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ضمن برگزاری جلسات مکرر و پیگیری های لازم در زمینه ارائه سوخت به وسایل نقلیه اقدامات مهمی را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایلام ادامه داد: پیگیری و تهیه 6 دستگاه جایگاه سیار سوخت جهت استقرار در مکان هایی که توسط کارگروه کمیته زیرساخت اربعین استان مدنظر قرار داده و همچنین برنامه ریزی پیش بینی میزان نفتکش مورد نیاز جهت ساماندهی و آمادگی ناوگان حمل و نقل و کشیک ناوگان حمل و نقل در این ایام صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| استقرار 6 جایگاه سیار سوخت در ایام اربعین

دروازه عتبات| استقرار 6 جایگاه سیار سوخت در ایام اربعین